Nadenken - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Nadenken - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Nadenken

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Januari 2014 | Argentinië, Roldán

Hola!

Afgelopen woensdag ben ik dus weer naar Rosario geweest. Dit gesprek vond ik beter gaan en ze hebben duidelijk gemaakt dat ik ook moet veranderen als ik naar een ander gastgezin ga. Ik kan natuurlijk niet al mijn Nederlandse gewoontes aanhouden en zal ook dingen moeten doen die ik minder leuk vind. Dit spreekt vanzelf, maar ik had er nooit zo over nagedacht. Ook heb ik later die week nog met papa geskyped en hij zegt hetzelfde, ik moet me meer integreren. Ook vond ik, dat ik in gesprek moet gaan met Alicia (gastmoeder) dat heb ik gedaan en ik heb gezegd dat het mij speet dat het niet zo is gelopen als zij dachten. Alicia zei, wat ik merk, dat we totaal verschillend zijn en dat zij geen haast heeft met het veranderen van gezin, als er maar een goed gezin wordt gevonden. Ik was blij dat dat gesprek voorbij was en goed ging.

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het nadenken over wat voor opleiding ik wil gaan doen. Ik wilde altijd International Business and Management studeren, maar ben hier niet meer zeker van. Ik heb van alles bedacht. Misschien de hogere hotel school, eerst een jaar werken, een jaar werken en reizen ik weet het niet. Vandaag heb ik de opleiding International Development Management in Wageningen bekeken. Dit lijkt mij een leuke opleiding want je leert er van alles over duurzame ontwikkeling, natuurrampen en eerlijke handel. De opleiding is dus in Wageningen, dus als ik hem zou willen doen, zal ik moeten verhuizen.

Adios!!

  • 27 Januari 2014 - 08:55

    Richard:

    Hoi Sanne,

    Supergoed dat je er nu zo mee bezig bent! Gelukkig heb je nog een halfjaar voordat de opleidingen hier van start gaan, je hebt de komende maanden vast genoeg tijd om na te denken over wat je écht wilt. Maar vergeet vooral niet te genieten van de Argentijnse dingen die je wél leuk vindt! Je tijd daar zal je je hele leven bijblijven en vooral jij kunt beïnvloeden of je uiteindelijk vooral positief terugkijkt of niet. Ik verwacht van wel, hoor! En het zou ook heel goed kunnen dat, als je meer met integreren bezig gaat, het ook nog eens nóg leuker wordt!

    Heel veel succes en plezier!

    XX
    papa

  • 27 Januari 2014 - 12:44

    Beppe Tity:

    Hallo lieve Sanne,

    Fijn weer wat van je te horen. De gesprekken die je aangegaan bent, pakken vast positief uit voor alle partijen. En ik denk dat papa gelijk heeft. Door meer te integreren wordt het vast leuker. Het leven is nu eenmaal voor jong en oud een leerschool.

    Dag lieve schat

    Xxx Beppe Tity

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 14298

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: