Weer een nieuwe werkweek! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Weer een nieuwe werkweek! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Weer een nieuwe werkweek!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Februari 2017 | Peru, Lima

Buenos Días!

Het weekend is alweer voorbij, en jammer genoeg gaat dat veel te snel! Zaterdag ben ik naar Barranco (mooie wijk in Lima) geweest, naar het carnaval, het carnaval zelf viel tegen maar de wijk Barranco is erg mooi, het is een beetje de hippie wijk van Lima. Zondag ben ik met Amber en Juan (klasgenoot en haar vriend) naar het strand in het noorden van Lima geweest. Het strand was echt vol met mensen en overal lag plastic, het was echt vies! De zonsondergang was wel erg mooi en het was erg leuk om weer even Nederlands te spreken met Amber en te zeuren over onze 8 tot 5 job.
Want ja, mijn werk is nogal saai en elke dag tijdens het werk mis ik de natuur meer en meer! Maar als het goed is ga ik volgend weekend een dagje naar ergens buiten Lima, maar het is nog niet zeker waar heen want er zijn erg veel overstromingen buiten Lima en daardoor is het moeilijk om Lima te verlaten.

Maandag en dinsdag werk ik nog voor Daniel (huisgenoot), puur kopieer en plak werk, maar vanaf woensdag ga ik naar het comerciele gedeelte van het bedrijf.

Het eten is hier trouwens super lekker! de Peruanen eten hun grootste maaltijd tijdens de lunch, en dat bestaat meestal uit rijst en kip/vlees. Ze eten hier niet veel groenten, af en toe een klein beetje salade en wat tomaat en ui. Maar de rijst en linzen en bonen hebben erg veel smaak. Daniel en ik koken vaak zondag of zaterdag heel veel eten (meestal rijst en linzen) en dan nemen we dat de hele week mee naar het werk. Of af en toe ga ik lunchen in een restaurant met wat collegas. En eet ik rijst met patat en salade, ( het enige veganistische wat er is, maar wel erg lekker).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 14296

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: