Yoga - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Yoga - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Yoga

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Hola,

Vandaag was mijn tweede schooldag. Op het programma stond wiskunde, Spaans, scheikunde en aardrijkskunde. Van deze vakken snap ik scheikunde nog het meest. Dit komt doordat de lerares engels kan en het mij uitlegt. Scheikunde gaat over electronen. Verder zit er is er een meisje, dat er gisteren niet was, die engels spreekt. Ze krijgt extra lessen en spreekt het goed genoeg om alles aan mij uit te leggen.

Op school hebben ze in de wc's geen wcpapier. Ik zei tegen dat engelse meisje dat ze dat dus niet hebben en ze begon heel hard te lachen. Toen ging ze wc papier halen bij de kiosk, ik schaamde me echt dood!

Toen ik van school kwam, kwam Claudia om mij Soaanse les tegeven. Na de Spaanse les gingen Claudia en ik naar een proefles yoga. Er was niet zo veel want we moesten een half uur gewoon gaan liggen onder een deken. Dat kan ik in bed ook wel! Nu gaan we kijken voor een proefles pillates.

Claudia en ik zijn nog naar de winkel geweest. Daar zagen we Holandesas. Ik had geen idee wat het was, dus kochten we het. Het is een soort caramel snoepje. Volgens mij is het hetzelfde als hopjes.

Onze aardrijkskunde lerares wil het morgen over Nederland en Noorwegen hebben.

Chau!

  • 07 Augustus 2013 - 21:09

    Richard:

    Hé Sanne,

    Is bootcamp of kickboksen niet veel leuker en actiever dan pilates? Lekker springen, nu het nog niet zo warm is, daar bij jullie!

    Misschien voortaan maar met een rol wc-papier onder de arm door de gangen lopen? Weet iedereen ook meteen waar je naartoe op weg bent!

    Benieuwd wat je docent over Nederland (en Noorwegen) weet te vertellen? Je zult 'm vast mogen corrigeren en aanvullen. Of het de docent daar altijd gelijk? Ik ben nu al benieuwd naar je volgende verhalen!

    XX
    papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 14375

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: