geen WIFI - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu geen WIFI - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

geen WIFI

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola,

Ik zit in mijn nieuwe gastgezin! en ze hebben geen wifi! alleen een computer. Gelukkig hebben ze wel een camera, dus we kunnen wel skypen. Ik ben bang dat het wel wat minder wordt. Op school hebben ze trouwens wel wifi.

Tot nu toe vind ik het erg leuk in mijn nieuwe gastgezin. Ze zijn erg aardig voor mij en we praten veel meer dan in het andere gastgezin.

Het afscheid nemen van het andere gastgezin ging helemaal niet goed! Ik had chocolade voor ze gekocht en een brief geschreven. Toen ik de chocolade en de brief aan Mariela gaf pakte ze het niet aan. Ze zei dat ze niet blij was en dat ik de chocola maar aan Camila moest geven omdat ik nooit met haar praat. Hugo was ook boos op mij en zei dat hij het stom vond dat ik weg ging. Ik heb uiteindelijk de chocola en de brief aan Mariela gegeven en die zou het wel aan Camila geven. Werkelijk waar hoe oud en je! Ik heb mijn best gedaan om het daar goed af te sluiten, maar dat is absoluut niet gelukt.

Ik ben echt blij dat ik daar niet meer heen hoef.

Met skypen wordt het dus wel wat moeilijker. We moeten afspreken hoelaat we gaan skypen, maar het komt vast wel goed.

Adios!!

San Jeronimo bestaat niet op de kaart, dus nu woon ik in Roldán

  • 14 September 2013 - 21:06

    Natasja En Richard:

    Hoi Sanne,

    Jammer dat het niet lukte om goed af te sluiten bij je vorige gezin. Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Wel mooi dat je nu een nieuwe en goede start maakt! Hou het veel met elkaar praten erin, hè! Hoe ziet je gezin eruit? Weer zeven honden? En deel je weer een slaapkamer?

    Succes daar!

    Pax bleek trouwens een oorontsteking te hebben, zo zagen ze in het ziekenhuis, dus dat 'ie pijn had, klopte wel. Het was al 'doorgebroken', vrijdag was de pijn dan ook gelukkig over.

    XX
    Natasja & Richard

  • 14 September 2013 - 22:43

    Marja:

    Hé Sanne,
    Wat jammer dat je het niet goed hebt kunnen afronden. Je hebt je best gedaan en de eer aan jezelf gehouden, een ervaring rijker! Fijn weekend bij je nieuwe gastgezin en doe ze de hartelijke groeten!
    Dikke kus
    Mamma

  • 15 September 2013 - 23:04

    Leomont:

    Hoi Sanne,

    Is dit je tijdelijke gezin of je nieuwe vaste gezin?
    Ben benieuwd wat voor gezin dit is.
    Plaats maar wat foto's.

    Volgens mij ligt het 10 min verderop dus school etc zou geen probleem moeten zijn he.

    Leomont

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 14359

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: