Foto's - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Vandaag zijn we naar het huis van Claudia en haar man gegaan. Ze had een citroentaart gemaakt, die lekkerder klinkt dan het lijkt. Met zijn allen zijn we naar een grote planten en bloemen winkel gegaan. Daar hadden ze typisch argentijnse soort van struisvogels en gekleurde papegaaien en natuurlijk ook planten.

We hebben geprobeerd te zoeken of ik ergens kan paardrijden. Tot nu toe lijkt het allemaal ver weg en duur, maar we hebben er een gevonden die een kans maakt. Geen idee wanneer, maar ik hoorde dat Camila er achteraan zou gaan.

Verder hebben sommige straathonden een naam, de hele buurt kent ze en geeft de honden eten. Ze hebben het hier dus best goed.

De auto waar we in gingen heeft geen riem.

Morgen moet ik voor het eerst naar school. Tot nu toe ben ik nog niet zenuwachtig.

Net zijn Hugo en zijn vrienden teruggekomen van de jacht. Ze hadden echt heel veel vlees. Ik kan nu foto's plaatsen, dus kijk vooral naar mijn foto's!!!

Adios!

  • 05 Augustus 2013 - 12:24

    Petra:

    Hee Sanne!

    Echt super leuk om jou verhalen allemaal te lezen! Ik sta echt versteld wat je allemaal al hebt gedaan en hebt gezien! Volgens mij gaat het Spaans begrijpen en spreken helemaal goed komen. Als ik het zo lees heb je ook echt een bijzondere cultuur daar in Argentinië en totaal niet te vergelijken met hier in Nederland. Ik wens je veel succes met school morgen, ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen met jou!

    Xxx Petra

  • 05 Augustus 2013 - 23:39

    Richard:

    Hé Sanne,

    Was die citroentaart nu juist wèl of juist niet lekker? Leuk om je gisteren via Skype even gezien en gesproken te hebben! Pax had het er vandaag nog over, wie nou die andere mensen ook al weer waren die hij zag. Ik zal het nog eens uitleggen. Heb je het leuk gehad, vandaag op school? Wat zijn je eerste indrukken? Wij hadden vandaag een bijzonder dagje in het ziekenhuis, kijken bij de traumaheli. Leuk!

    Veel vlees, trouwens, maar die poema, dat wantrouw ik toch. Lijkt me niet lekker (ooit gehoord dat iemand leeuw at?) en vast beschermd. Hugo vertelt vast graag verhalen. Zou dit een verhaal zijn dat niet helemaal/helemaal niet waar is?

    XX
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 14459

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: