Spaanse les - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Spaanse les - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Spaanse les

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 September 2013 | Argentinië, Funes

Hola,

Vandaag had ik weer Spaanse les! Dat is echt iets waar ik naar uit kijk! Mijn lerares is super aardig en het is erg gezellig!
Na de Spaanse les kwam een hele opgave namelijk, 'me vandaag niet vervelen'. Het is me aardig gelukt. Ik heb de was gedaan, daar was ik wel een uur mee bezig. Ik heb gedouchet en gegeten. Daarna heb ik nog geskyped met Myrthe en Cèline, maar liefst 4 uur. Lang, maar wel leuk!

Ik vind het echt vervelend dat mijn gezin niet weet dat ik ga veranderen van gastgezin. Ik heb het gevoel dat het van me afstraalt dat ik ga veranderen. Ik zit ook constant te twijfelen, maar toch ben ik heel erg zeker dat ik wil veranderen. Het is alleen heel moeilijk om het aan hen te vertellen. Ik heb geen idee hoe ze het gaan vinden en of ze het verwacht hadden. Hopelijk is het maandag zover dat ik het kan vertellen.

Morgen ga ik weer paardrijden! Ik heb besloten, dat als ik van gezin ben verandert, ik ga stoppen met paardrijden. Ik vind het veel te duur. De lessen zijn het absoluut niet waard. De enige reden dat ik zou gaan, is omdat ik even op een paard zit. Om hier maandelijks €75 euro voor te betalen, vind ik te ver gaan. Ik ga dan liever een keer een buitenrit maken of mogelijk een weekend ergens paardrijden.

Volgende week woensdag zijn we vrij. Het is dan de dag van de leraar. Ik heb met Jose afgesproken om iets te doen. Waarschijnlijk gaan we shoppen in Funes!

Nos vemos

  • 08 September 2013 - 07:48

    Richard:

    Goeiemorgen Sanne,

    Succes met gesprek, ik ben erg benieuwd naar de uitkomst! Hoe gaat het trouwens met je Spaans? Merk je vooruitgang? Gaat het spreken en begrijpen je al makkelijker af? En mooi om te zien hoe je op basis van economische afwegingen keuzes maakt (paardrijden)!

    Zet 'm op!

    XX
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14421

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: