verkeersveiligheid - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu verkeersveiligheid - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

verkeersveiligheid

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola,

Vandaag hadden we een speciale extra les. Paloma en ik moest na school snel gaan eten en daarna weer terug. Daar aangekomen gingen we met de hele school naar de kerk. In de kerk kregen we voorlichting over veiligheid in het verkeer. Het belangrijkste punt was, dat je altijd je riem om moet doen. In Argentinië gebeurt dat niet vaak!

Na de extra les gingen Paloma, Miri, Sofi, Milu en ik naar Roldán. Paloma wilde een piercing in haar oor laten zetten. Haar moeder mocht dit niet weten, dus ik mocht niks zeggen. Uiteindelijk bleek de winkel dicht te zijn en zijn we alleen naar de bank geweest om geld te halen.

We zijn in een over volle bus terug gegaan naar San Jeronimo en hebben nog een Alfajor gekocht!

Op school heb ik tegen Camila gezegd dat ik niks slechts over haar familie heb gezeg. Ik kreeg niet echt een reactie terug, want ze stond op het punt naar huis te gaan omdat ze hoofdpijn had.

Vrijdag ga ik waarschijnlijk weer naar de bioscoop! Geen idee met wie allemaal!

Nos vemos!

  • 18 September 2013 - 20:38

    Pake Piet:

    Ha Sanne

    Jouw bericht over voorlichting in de kerk over verkeersveiligheid zet mij wel aan het denken.
    Waarom in de kerk? Heeft dit te maken met de 'engel' die je zogenaamd in het verkeer moet beschermen? Zeg maar de kerk als een soort mascotte? Of is het gewoon een grote ruimte die de school nodig had?

    En ja, die volle bus.....straks zie ik je nog op het dak zitten.

    Lieve groet

    pake Piet







  • 19 September 2013 - 02:53

    Sanne Van Rijn:

    Ik ben er vrij zeker van dat we naar de kerk gingen omdat het een grote ruimte is. We hebben namelijk geen aula of kantine in de school!

    Als de bussen vol zitten dan zitten ze ook echt vol! je kunt niet meer lopen of bewegen!
    Vandaag zag een bos die gebotst was op een vrachtwagen! Ik was blij dat ik in een andere stond want het zag er niet goed uit!

    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14456

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: