2 maanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

2 maanden

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 September 2013 | Argentinië, Roldán

Zoals de titel al zegt, zit ik nu twee maanden in Argentinië (eigenlijk gisteren al). Ik merk dat mijn Spaans veel beter is en mijn Nederlands achteruit gaat, ik heb net lang nagedacht over of je ´zegt´ of ´zecht´schrijft. Echt dom!

Gisteren is Graciela (mijn coördinator) langs geweest. Ze zag dat ik het veel meer naar mijn zin had in dit gezin en ze gaat kijken of ik, in de zomer, op een Granja kan werken. Een Granja is een kinderboerderij.

Gisteren was er op school een gevecht tussen twee jongens van school. Vandaag hoorde ik dat het om een meisje ging. Net toen wij aankwamen werden ze uit elkaar gehaald. Het ging er hevig aan toe, 1 jongen had een boxbeugel en heeft de ander daarmee op zijn hoofd (achter zijn oor) geraakt. De jongen had veel bloed en is toen naar het huis van een meisje uit mijn klas gegaan. Geen idee hoe het verder is afgelopen en of de school er nog wat mee gaat doen.

Na het gevecht hadden we gym. We maken een dans voor, voor de laatste schooldag. Ik merk dat ik echt niet kan dansen. Het duurt 3x zolang voordat ik het een beetje begrijp. Omdat ik de Nederlandse ben, kijkt iedereen natuurlijk naar mij. Dat maakt het niet veel beter.

Zometeen ga ik naar klasgenoten. We gaan naar la Plaza. Geen idee wat of waar, maar we gaan op de fiets.

Hasta 10 meses!!

  • 28 September 2013 - 12:40

    Beppe Tity:

    Hallo Sanne,

    Fijn dat je coördinator zag dat je het beter naar de zin hebt. En het Spaans is nu even belangrijker dan het Nederlands lijkt mij. Dat komt vast wel weer als je weer hier bent. Misschien spreek je dan wel met een Spaans accent. Ook leuk.

    En na een tijdje dans jij zo de Tango mee.

    Ik hoop voor je dat er een kinderboerderij in de buurt is. Dit lijkt mij leuk voor je.

    Dag lieve schat

    Xxx Beppe tity

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 14467

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: