Nieuw gastgezin gevonden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Nieuw gastgezin gevonden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Nieuw gastgezin gevonden

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Eindelijk kan ik weer een verslag schrijven. Gisteren wilde ik al schrijven, maar er was geen internet.

Maandag waren we vrij en ben ik met Pipi naar Roldan geweest. Daar werd de lente gevierd en een beroemde band trat op, ze heten Grupo Play. Het is pop en cumbia in een en ik vond ze best goed. ´s Avonds ben ik naar de verjaardag van de oma geweest. Er waren eens stuk of 15 familieleden en het was erg gezellig. Natuurlijk waren er zoutjes, chips, pizza, empanadas en veel soorten taart. De oma had wel 5 taarten gebakken en er waren er nog 2 gebakken door de dochter. Er was een super lekkere taart met dulce de leche en havermout, echt iets voor mij!

Dinsdag weer een schooldag. Die dag was het hondje van de oma overleden. Ze was erg verdrietig en ik ben bij haar langs geweest (ze woont naast ons). Dat was erg leuk. We hebben 2 uur gepraat en ze heeft mij de moestuin laten zien en een kookboek.

Woensdag had ik Spaanse les en daarna heb ik met Graciela gepraat (mijn local rep.) Ze vertelde me dat het niet mogelijk is om volgend jaar naar de universiteit te gaan want de wet is veranderd. Ik kan wel een kookcursus na school doen. Dit lijkt me erg leuk om te doen en Graciela gaat kijken wat er mogelijk is.

Verder is er een volgend gastgezin gevonden. Het gezin bestaat uit een moeder en dochter en ze wonen heel vlakbij school. Het meisje heet Sol en zit in de tweede klas. Ik ken haar niet goed, maar ze is een vriendin van een meisje uit mijn klas. Volgens mij ga ik er eind november heen. Ik ben benieuwd!

Adios!!

  • 18 Oktober 2013 - 07:07

    Richard:

    Goedemorgen Sanne,

    Mooi dat er nu zo snel duidelijkheid is over een nieuw gastgezin! Heeft Graciela het gevonden of had je hier zelf ook een rol in? Jammer dat je niet naar de universiteit kunt, dat was wel heel leuk geweest, natuurlijk. Maar je gaat nu in plaats daarvan vast ook biefstukken leren bakken en ik ben wel benieuwd naar de resultaten daarvan! Geen cursus kiezen waarbij je alleen maar taarten bakt, hoor!

    En voorjaar, heerlijk!

    XX
    Papa

  • 18 Oktober 2013 - 13:10

    Natasja:

    Hallo Sanne,

    Goed nieuws dat er een gastgezin is gevonden. Wel weer spannend of dat gaat klikken. In elk geval is het fijn dat er een goede tussenoplossing was bij het gezin waar je nu zit. Attent van je dat je bij 'de oma' bent langs geweest na zo'n gebeurtenis.

    Het is leuk om je blogs te lezen. Pax ligt nu te slapen op de bank dus ik heb zojuist een berichtje op Pax' site gezet en had ik mooi de tijd om jouw laatste blogs te lezen en ook weer eens een reactie plaatsen. Leuk om te melden is dat ze nu ook in het ziekenhuis weten dat jij in Argentinië zit. Pax mocht een sticker uitzoeken en hij koos een dino. Daar moest uiteraard bij verteld worden dat de dino's in Argentinië leefden waar Sanne nu is!

    Fijn weekend!

    Natasja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 14438

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: