Nederland - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Nederland

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 November 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Mijn hele familie heeft het boek over Nederland bekeken. Het grappige is, dat ik vaak over dezelfdde dingen reacties krijg. Zoals; Hé, schapen en H´s een labyrinth en wat veel water! Niet de reacties die je verwacht, maar dat valt hen dus op. Ook sneeuw met kerst en de afsluitdijk zijn bijzonder.

De laatste tijd ga ik vaak op bezoek bij Paola. Zij is de dochter van de zus van de vader van mijn gastmoeder. Lekker ingewikkeld. Ze heeft twee zoontjes, waar ik al eens over verteld heb, van 13 en 1 jaar. Ze woont bij haar ouders en dat zijn onze buren. Meestal drink ik mate met haar ouders of speel op de Ipad met Franco. Ze stelde voor om een keer naar Buenos Aires te gaan, naar een grote dierentuin en misschien kunnen we dan ook nog wel langs La Boca.

Morgen ga ik ´s ochtend naar Rosario om het doosje weg te brengen, ´s middags ga ik met Paloma, Sofi, Milu en Miri een ijsje in Roldan eten en ´s avonds ga ik Met Paola en haar ouders naar een optreden van Franco kijken. Deze dagen vind ik leuk, wanneer ik veel te doen heb.

Vandaag hadden we gym en zijn we weer bezig geweest met de dans. Over twee weken gaan we hem voor de hele school uitvoeren. ik ben benieuwd!

Chau!!

  • 08 November 2013 - 20:33

    Richard:

    Hoi Sanne,

    Mooi dat pakketje eindelijk aangekomen is. Heeft er uiteindelijk maar zes weken over gedaan! Gelukkig zat er niets bederfelijks in. Leuk dat het boek ook jou een andere kijk op Nederland geeft, nl. die van een niet-Nederlander. En ja, dan zie je dus opeens heel andere dingen, die je tot nu toe 'normaal' vond! Zal jou vast ook gebeuren, als je in Buenos Aires komt, dat jou heel andere zaken opvallen dan de Argentijnen waarmee je daar bent. Zou wel heel leuk zijn om daar heen te gaan, prachtige stad!

    Wanneer begint je zomervakantie eigenlijk, is het al bijna zover?

    XX
    Papa

  • 09 November 2013 - 20:34

    Natasja:

    Hallo!

    Wat ontzettend leuk dat het boek 'gelezen' wordt. Wat vonden ze van Zwarte Piet? Dat zullen ze ook een bijzonder verhaal vinden naast 'Papá Noel'?

    Fijn om te lezen dat je veel activiteiten hebt. Zo raak je lekker ingeburgerd. En maken ze ook foto's of een filmpje van jullie dans? Die/dat wil ik dan graag zien, lijkt me leuk!

    Je wereldbol staat de afgelopen dagen op de eettafel. En eerlijk gezegd is je wereldbol na het bekijken waar Argentinië ligt, verplaatst van jouw kamer naar Pax' kamer. Dat wilde hij erg graag. Maar nu dus op de eetkamertafel omdat Pax wil weten waar de dieren leven. In het grote dierenboek worden dieren aangewezen. Dan zoek ik (of Richard) op waar de dieren leven (en wat ze eten) en vervolgens zoeken we het leefgebied op de wereldbol. Vindt 'ie erg leuk.

    En Buenos Aires is fantastisch! Zou geweldig zijn als je daar met haar naartoe mag gaan.

    Lieve groet en nog een fijn weekend,

    Natasja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14453

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: