Fietsen door de weilanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Fietsen door de weilanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Fietsen door de weilanden

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 November 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Vandaag geen school! Ik heb geen idee waarom niet en Paloma kon het mij ook niet duidelijk uitleggen. En volgende week donderdag is de laatste schooldag al.

Gisteren hebben we met de klas ons dansje geoefend en ´s avonds ben ik met 4 vriendinnen bij een vriendin pizza gaan eten.

Franco en ik zijn dinsdag een heel stuk gaan fietsen, door el campo (weilanden). Het enige wat je denkt te zien zijn kale weilanden, maar als je goed kijkt zie en hoor je veel meer. Grote roofvogels, krekels, vogels, verschillende soorten grassen en bloemen en af en toe grotere dieren, zoals konijnen, grote hamsters en met geluk of ongeluk een poema. Franco heeft een keer een poema gezien bijde rio Carcaraña. Hij was daar om een uur of 4 met zijn vrienden. Ze waren super bang en waren in een boom geklommen, dat heeft natuurlijk niet veel zin, maar de poema ging weg. Volgende week dinsdag gaan Franco en ik een langere fietstocht maken, ik ben benieuwd wat we dan tegenkomen.

Vandaag dus geen school. Ik heb heerlijk kunnen uitslapen en straks gaan Daniela en ik alfajores de Santa Fe maken. Elke provincie heeft zijn eigen soort alfajores. Die van Santa Fe (de provincie waar ik woon) hebben een glazuurlaag i.p.v. chocolade. Volgensmij is het wel een werkje, maar dat is juist een uitdaging.

Dinsdag mijn presentatie! Ik ben er nu al zenuwachtig voor!

¡Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 14439

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: