ñoquis - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu ñoquis - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

ñoquis

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 November 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Ik ben nu aan het wachten tot de aardappelen gaar zijn voor de ñoquis. Ik maak ze voor de lunch en maak er een saus bij van creme, zapallitos en ui. Hopelijk valt het in de smaak en mag ik vaker koken!

Gisteren heb ik bij Rosalia mate gedronken en hebben we het over 5 december gehad. We zijn van plan het bij haar thuis te vieren. Geen idee hoe en wat, maar daar gaan we het nog over hebben. Ook willen we een keer naar Rosario. Rosalia kent een man (homo) die een paar jaar in Nederland heeft gewoond en hij wil mij graag ontmoeten en ik hem natuurlijk ook.

Toen we een ijsje haalden voor Valentino (zoontje van Rosalia) kwamen we een man tegen. Rosalia had aan zijn ex-vrouw verteld, dat ik volgend jaar naar Bolivia wil, en hij wist het weer van zijn ex-vrouw. Ze willen mij graag tips meegeven en als er iets zou gebeuren dan zou haar kunnen bellen, ze is advocaat in Bolivia.

's Avonds hebben Sol, mijn gastmoeder en haar vriend in een salon gegeten. Mijn gastmoeder doet vrijwilligerswerk voor de brandweer en ze hadden een vergadering. Daarna gingen ze met zijn allen eten. Iedereen had zelf eten meegenomen. Mijn gastmoeder had twee "tartas" gemaakt. Een met ui en een met mais. Die tartas zijn super lekker. Ook kregen we bier en champagne.

Volgende week zondag is ee volgens mij een bruiloft van een vriendin van de gastmoeder. En als ik het goed begreep gaan we daar heen. De vriendin van mijn gastmoeder kent iemand die uit Nederland komt, dus daar moet ik dan kennis mee maken.

Verder heb ik het naar mijn zin in mijn nieuwe gastgezin (dat rijmt).

Oja de 4 maanden ben ik nu voorbij!

Chau!

  • 28 November 2013 - 15:36

    Marja:

    Weer leuk om te lezen San!
    Je ontmoet iedere keer weer andere mensen, leuk is dat!
    En je bereidt je al goed voor op Bolivia lees ik, haha.

    Liefs mamma x

  • 28 November 2013 - 16:14

    Richard:

    Hoi Sanne, da's toevallig, wij eten vandaag ook gnocchi! Alleen maak ik ze natuurlijk niet zelf, AH heeft ze gelukkig kant & klaar. De onze zijn trouwens vegetarisch met paddenstoelen. Ben benieuwd naar wat Pax er van vindt. Bij Lune weet ik dat wel, die eet werkelijk bijna niets tijdens het avondeten. Komt later vast goed...

    Super om zo geholpen te worden met je reisvoorbereidingen, zo krijg je van meerdere mensen waardevolle tips en contacten. Zeker wat mee doen, wie weet heb je straks zelfs een of meerdere overnachtingsadressen! Dat scheelt in je reisbudget en, minstens zo belangrijk, zo ervaar je veel beter het échte lokale leven!

    Geniet van je vakantie!

    XX
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14454

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: