Naar het circus - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Naar het circus - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Naar het circus

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 December 2013 | Argentinië, Roldán

Hola a todos!

Vandaag ben ik met Rosalia naar Rosario geweest. De bedoeling was om kleren te kopen, maar in plaats daarvan kom ik thuis met typisch argentijnse spullen. Niet allemaal voor mij hoor! Voor iedereen in Nederland! Het probleem is dat ik niet weet hoe ik het allemaal mee moet nemen. Ik heb nu al veel te veel spullen. Ook heb ik cadeautjes gekocht voor 5 december! Op die dag gaan Rosalia, Valentino (zoontje) en ik koekjes bakken, cadeautjes aan elkaar geven en misschien komen er nog wat vrienden langs.
In Rosario zijn we ook nog in het appartement van Rosalia geweest. Ze heeft dit geërfd van een familielid en nu woont er niemand.
Het was super warm in Rosario (35 graden), dus we hebben niet heel veel gedaan.

Vanavond gaan we naar het circus dat hier al een paar dagen staat (zonder dieren). De eerste dag was het 50 pesos, de tweede dag 20 en nu gratis!

Gisteren heb ik geluncht met Rosalia, haar ouders en haar oom. Het was erg gezellig en net zoals de vorige keer hebben we de lunch afgesloten met champagne. Op het menu stond asado, maar de moeder van Rosalia was zo aardig om voor mij pasta met groenten te maken. Als toetje kregen we fruit (oa frambozen uit hun tuin) met crème en als tweede toetje twee zelfgemaakte taarten, 1 met appel en de ander met zelfgemaakte pruimen jam.

Zoals bijna iedereen wel weet ben ik vegetariër. In Nederland was ik dat niet helemaal, want ik at nog wel vis. In Argentinië eet ik ook geen vis meer. Dus pap, de gerechten met garnalen worden het dus niet! De broccoli spinazietaart ziet er lekker uit (opgezocht op internet), alleen die maken ze hier nog veel lekkerder. Ik denk, dat als ik ga koken, het hutspot met kaas wordt!



Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 14461

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: