Beroepen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Beroepen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Beroepen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 December 2013 | Argentinië, Roldán

Holaa!

De laatste tijd doe ik wat minder interessante dingen. Ik spreek met vriendinnen af, ga naar het park, eet ijsjes en slaap lang uit. Vandaar dat ik minder om mijn blog schrijf.

Vandaag kreeg ik een paar vragen van mijn beppe, die ik in mijn blog ga beantwoorden.

"Wij willen eigenlijk nog wel iets meer weten over de bevolking van je leefomgeving. Bijvoorbeeld wat voor werk doen ze, werken de vrouwen ook, wat is hun levensstandaard, hebben ze veel of weinig kinderen, op welke leeftijd wordt er gestopt met werken en sparen ze ook voor een pensioen? Gaat men ook op vakantie en waar dan naar toe. "

Mijn gastmoeder werkt als accountant en in een andere organisatie, ze is presidente van de brandweer vrijwilligers. (Ze werkt dus niet als brandweer, maar zorgt ervoor dat er geld is en dat alles goed geregeld is). De vriend van mijn gastmoeder werkt als vrachtwagen chauffeur. In mijn vorige gezin werkte mijn gastvaderals beveiliger/slagboomophaler in een super dure wijk, met hekken daar omheen. En mijn gastmoeder in een revalidatiecentrum in het was gedeelte, waar de kleren dus gewassen worden. Rosalia is lerares engels en Paola is juf. Allemaal standaard beroepen. De mensen gaan hier met pensioen en krijgen ook een kleien uitkering. Ik weet niet hoeveel en wanneer. Op vakantie gaan is hier niet standaard. Het Noorse meisje heeft geluk en gaat met haar gastgezin naar Brazilië. Als mensen hier op vakantie gaan is het vaak in eigen land. Mensen die echt van reizen houden en het geld ervoor hebben gaan naar Europa. De zus van de moeder van Rosalia is bijvoorbeeld naar Nederland geweest.

Nu kijk ik de film van de. 15e verjaardag van Sol.

Adios!!

  • 13 December 2013 - 14:03

    Beppe Tity:

    Hallo Sanne,

    Bedankt voor je informatie.

    Dag lieve schat

    Beppe Tity

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 14424

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: