Uitwisselingsstudenten - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Uitwisselingsstudenten - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Uitwisselingsstudenten

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Januari 2014 | Argentinië, Roldán

Hola!!

Morgen gaan we naar Carlos Paz!! Ik heb er super veel zin in en heb mijn wandelschoenen mee omdat we naar de bergen gaan. We gaan 5 dagen en er is geen internet, dus ik kan waarschijnlijk geen blog schrijven.

Gisteren was ik op het feest van Karine. Camila en ik gingen om 00:25 met de bus naar Roldan. Daar waren twee mensen die ik lang niet meer had gezien. Namelijk Hanna en Céline (niet de Cèline uit Nederland). Hanna is een Duitse uitwisselingsstudente en Cèline is Zwitsers. Dit keer spraken we niet in het Engels met elkaar, maar in het Spaans. Het ging aardig goed. We hebben lang gepraat en lol gehad en om 5 uur ging ik in de bus terug. Om vervolgens half 6 in mijn bed te liggen en te slapen tot half 3 's middags. Oja Karine heeft een boek waar iedereen in mag schrijven en ik las het even door en toen zag ik opeens iets in het Nederlands. Ik dacht, 'huh ben ik nou zo dom of is dit Nederlands'. Bleek dat een Belgische uitwisselingsstudente gisteren op bezoek was en in het Nederlands iets in het boek had geschreven.

Ik heb een foto kunnen maken van de papegaaien en ga die plaatsen.

Chau!!

  • 13 Januari 2014 - 10:41

    Richard:

    Veel plezier in Carlos Paz! Ziet er mooi uit, daar. Beetje koeler of net zo warm?

    XX
    Papa

  • 14 Januari 2014 - 08:23

    Natasja:

    Veel plezier en geniet van de omgeving. Ik heb mooie plaatjes gezien!

    Lieve groet, Natasja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 14402

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: