Bem dia! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Bem dia! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Bem dia!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Maart 2014 | Argentinië, Roldán

Hola!

Mijn lerares Spaans en ik zijn ons druk aan het voorbereiden op Mendoza, had ik al verteld dat het niet Rio werd, maar Mendoza? Mendoza klinkt voor jullie waarschijnlijk niet zo bekend als Rio de Janeiro, maar is zeker de moeite waard. Mendoza ligt in het mid-westen van Argentinië, op de grens van Chili. Dit betekend dat we midden in de Cordillera de los Andes en laat in Mendoza nou net het hoogste punt van Zuid-Amerika liggen. Die gaan we natuurlijk bekijken en het plan is quads te gaan rijden en parachute te springen.

Op school gaat het goed. Ik heb de biologie toets gemaakt, maar heb zeker niet alles goed, van de 5 vragen heb ik er sowieso 1 helemaal fout, 1 helemaal goed, en de andere 3 half goed. Tijdens geschiedenis wist ik te vertellen dat de Engelse kerk Anglicaans was en dat Filips de 2e de zoon van Karel de 5e was. We hadden het even over Zuid-Afrika, maar jammer genoeg wist ik daar niet veel over. Economie wordt moeilijker, want de leraar gaat er wat mij betreft te snel doorheen. We hebben het over de geschiedenis van Argentinië en die kennen mijn klasgenoten beter dan ik.

Donderdag ben ik met Portugees begonnen en ik vond het erg leuk. Ik hoop dat ik in de 2.5 maand die komt een beetje Portugees leer spreken.

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 14403

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: