Rosario - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Rosario - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Rosario

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Mei 2013 | Nederland, Drachten

Hallo allemaal, hier mijn eerste reisverslag. Ik ben nog gewoon in Nederland, maar ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn reisorganisatie een host family voor mij gevonden hebben. Over 2.5 maand ga ik naar....

Rosario!

Om precies te zijn ga ik naar Funes, een voorstad van Rosario.

Over mijn gastgezin is nog niet veel bekend. Ik weet dat ik een vader, een moeder, een zus(19) en 2 zusjes (10,15) heb. Mijn gastgezin heeft 7 honden, waar ik natuurlijk erg benieuwd naar ben. Ook weet ik dat ik bij mijn zusje van 15 op de kamer slaap, wat waarschijnlijk erg wennen is aangezien ik in Nederland een belachelijk grote kamer heb. Mijn familie is semi-katholiek. Oja en mijn vader is politieagent!

De school waar ik naartoe ga heet Immanuel Kant. Het is een privé school, volgensmij is het daar vrij normaal dat je naar een privé school gaat alleen arme kinderen gaan naar een openbare school. De school ligt ongeveer 20 kilometer van mijn huis.

Het tijdverschil is -5 en in de winter (juni/juli/aug) is het gemiddeld 16 graden, in de zomer (dec/jan/feb) 30.

Hierbij dus mijn eerste bericht, nog vanuit Nederland. (nu snel weer examens leren)