nog 11 dagen!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu nog 11 dagen!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

nog 11 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Juli 2013 | Nederland, Drachten

Hallo Allemaal,

Nog 11 dagen en het is zover. Ik ga naar Argentinië!! Ik vlieg om 10:10 's ochtends naar Houston, daar moet ik 8 uur wachten en dan vlieg ik naar Buenos Aires. In totaal zit ik 20 uur in het vliegtuig.

Ondertussen heb ik van alles moeten regelen. Uiteindelijk heb ik al mijn vaccinaties gekregen, na tig keer naar de dokter, de ggd en de apotheek te zijn geweest. DKTP zou volgens de apotheek niet verkrijgbaar zijn en daarom sturen ze me maar DTP! Tsja en laat ik nou net de K nodig hebben.

Ook het regelen van een visum is nog niet zo makkelijk. Een GBA en Uittreksel van goed gedrag is nog wel te doen. Maar een geboorteakte uit Aruba halen is toch wat meer gedoe. Daarna voor alle drie een apostille stempel halen en hopen dat ze alles goedkeuren donderdag in Den Haag bij de Ambassade.

Mijn afscheidsfeestje heb ik ook al gehad. Het was echt een super geslaagd feest! Een Argentijnse/Nederlandse Barbecue zonder vlees en vis!!

Vandaag bij Pax's verjaardag kreeg ik ook nog een verassing! Een geweldig digitaal vriendenboek! Echt heel lief en vooral lachwekkend (mr. Zandbergen).

Het PDS into weekend was ook erg gezellig en leerzaam. Met Pjotr en Marga ging ik in de trein naar Soest om me daar vervolgens voor te bereiden op highschool. Ik was de enige die naar Argentinië gaat. Bijna iedereen gaat naar de VS. Via spelletjes hebben we van alles geleerd van aanpassen tot contact met het thuisfront. Een begeleider van het PDS is naar Argentinië geweest. Van haar heb ik veel geleerd over de gewoonten daar.

Hierbij mijn tweede bericht vanuit Nederland! Misschien komt de volgende wel uit Argentinië!

  • 20 Juli 2013 - 20:03

    Richard:

    Hoi Sanne,

    Leuk dat je al met je dagboek begonnen bent! Ik ben heel benieuwd naar al je volgende verhalen. Ik zal ze allemaal lezen! Je gaat vast een afwisselende, inspannende, vaak leuke en soms ook moeilijke tijd tegemoet. Heel veel succes daarbij toegewenst!

    Dikke kus,
    papa

  • 25 Juli 2013 - 11:33

    Jaap:

    Hoi sanne,

    Op dit moment (do 25-7 11.33) zit jij in de wolken. Heel veel plezier dit jaar, maak er iets moois van !!!


    gr Jaap

    ps. erg leuk zo'n blog zal hem met veel plezier volgen.

  • 25 Juli 2013 - 12:43

    Marja:

    Hé lieve Sanne,
    We hebben je vanmorgen naar Schiphol gebracht. Eindelijk is het zover dat je je superjaar gaat beleven! Ik hoop dat je een fijne reis hebt.
    Liefs mamma x

  • 25 Juli 2013 - 20:02

    Myrthe:

    Hoi,

    Via een site kunnen wij precies zien waar jij op dit moment zit met het vliegtuig. Een paar minuten geleden ben je bij Gate E4 in Houston geland.

    Veel succes bij je overstap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 14440

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: