Een grote blunder - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Een grote blunder - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Een grote blunder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Hola,

Vandaag moesten Camila en ik er weer vroeg uit (om 6 uur)! Op school hadden we een proefwerk Latijn, die ik gelukkig niet hoefde te maken. In de les scheikunde hadden we het over de ven der weeals krachten, oftewel Van Der Waals krachten. Die kwamen me nog bekend voor!

Na de lunch (om 3 uur) gingen we eindelijk pasfoto's laten maken voor mijn bibliotheek kaart.

Om 6 uur ben ik voor het eerst naar Spaanse les geweest. Ik heb geleerd hoe je mensen om verschillende manieren kan aanspreken en gedagzeggen. We beginnen echt vanaf het begin!

Het is nu trouwens half 11 's avonds en ik ruik en hoor het vlees nog bakken in de pan. Geen idee voor wie en wanneer het is (de honden krijgen hier namelijk alle restjes en soms wordt er vlees voor hen gebakken).

Omdat vandaag verder niet zo bijzonder was wil ik in dit reisverslag meer informatie geven over mijn familie.

Mijn gastgezin bestaat uit een vader, moeder en drie kinderen (alle drie meisjes).

Hugo is de vader. Hij is 40 jaar en werkt als politieagent op het vliegveld in Rosario en is ook schilder. Zijn hobby's zijn jagen en vissen.
Mariela is de moeder., zij is ook 40 jaar. Ze werkt als oppas en doet het huishouden.
Noeila is de oudste dochter en is 19 jaar. Ze werkt in een gereedschapswinkel en volgensmij zit ze op een avondschool. Ze houdt van uitgaan, shoppen en doet aan pilates. Ze geeft ook les in kunst rollerskating.
Camila is de middelste dochter van 15. Ze zit op dezelfde school als ik. Zij doet of deed aan rollerskating.
Ana is de jongste dochter, ze is 11. Ze is. Doet aan rollerskating en is erg aardig!
Verder heeft mijn gastgezin dus 7 honden en nog een stuk of 10 vissen (karpers).

Ik had nog een vreselijke blunder vandaag!! Ik moest geld pinnen en gingen alleen. Mariela en Ana wachtten in de auto. Hier zijn alle ruiten donkergetint en ik wist niet precies welke auto van Mariela was. Dus toen ik terug kwam deed ik de deur van de verkeerd auto open!! Daar zat een man in!! Ik zei sorry en deed de deur snel weer dicht en liep naar de goede auto!! Echt een vreselijke blunder.

Chau Amigos

  • 13 Augustus 2013 - 15:35

    Jaap:

    Hoi Sanne,
    De blunder valt wel mee hoor! Ik dacht en nu komt het.
    Leuk al die belevenissen, kijk er steeds naar uit om weer wat te lezen, spannend.
    Groetjes Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 14381

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: