Pizza en Chips! - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Pizza en Chips! - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Pizza en Chips!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Vandaag waren Camila, Ana en ik vrij! Dat heeft weer te maken met San Martin. Ana, Mariela en ik zijn met Hugo meegegaan. Hij ging weer vliegtuigen schilderen, dit keer ergens anders. Er was niet zo veel te doen, dus ik ben gaan lezen en foto's gaan maken. De foto's kan ik niet plaatsen, want ik heb ze met mijn camera gemaakt en ik kan ze hier niet uploaden.

Vrijdag aten we trouwens iets, in mijn ogen, vreemds. Namelijk.... Pizza met chips. Echt eerste klas ongezond! De chips zat niet op de pizza hoor! Maar werd gegeten als bijgerecht.
Zaterdag was het avondeten niet veel gezonder. Mijn gastgezin had een asado als lunch gehad, dus moesten we 's avonds maar een sandwich maken, van witbrood. Bruinbrood kennen ze niet, je kunt het alleen bij de biowinkel kopen. Ook volkorenpasta kun je niet in de supermarkt kopen. Zilvervliesrijst gelukkig wel, dat eet ik dus veel.

Het hoofdbestanddeel van de lunch en het diner is vlees. Meestal eet ik dan linzen of rijst met groente. Ik vind het heerlijk en ben blij dat ik niet dat 'vieze' vlees hoef te eten!

Wat ook nog wel het schrijven waard is, is dat ze hier geen containers hebben buiten. Je zakken met afval (niet gescheiden) leg je op een standaard van omg.1.5m hoog. Zo kunnen de straathonden de zakken niet kapot maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 14337

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: