Mac Donalds - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Mac Donalds - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Mac Donalds

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 September 2013 | Argentinië, Funes

Hola,

De Mac Donalds in Rosario is afgebrand! Driemaal raden wie daar zaterdag heeft gegeten! ...IK!!!!

Hier is een link:
http://www.losandes.com.ar/notas/2013/9/4/incendio-destruye-local-donalds-rosario-736224.asp

Het gesprek met mijn gezin ging maandag niet door, het bleek helemaal niet afgesproken te zijn. Hopelijk ga ik vrijdag met Graciela en Marco praten over het veranderen van gezin. Ik wil graag mijn verjaardag in een ander gezin vieren!

School is nog steeds leuk en saai. School is leuk als niemand op let en de leraar over andere onderwerpen praat. School is saai als iedereen op let en zijn best doet, dan begrijp ik het vaak niet.

Vrijdag ga ik bij Mili en Karine eten en zondag ga ik weer paardrijden. Ik heb zin in allebei! Hoewel ik wel zenuwachtig ben voor zondag. Dan moet ik alleen de bus nemen. De eerste keer dat ik alleen de bus nam stappte ik eerst in de verkeerde en daarna weer, maar de tweede busschauffeur wilde me wel op de goede plek afzetten. Hopen dat ik zondag de goede bus pak.

Vandaag had ik Spaanse les. Er ging ong. een kwartier van de les af omdat een vriendin van de lerares langs kwam, de lerares gebeld werd en vervolgens zelf ook ging bellen. Ik vond het niet erg, volgens mij is het hier vrij normaal. Verder hebben we nog over Chili en Bolivia gepraat. Adriana zei dat Chili super mooi is en dat je er mooi handwerk kan kopen.

Vandaag was het dag van de secretaresse en volgende week woensdag is het de dag van de leraar. Volgende week hoef ik dus niet naar school. Ze hebben hier bijna elke dag wel een speciale dag. Veel daarvan worden niet echt gevierd, maar er wordt wel aandacht aan besteed.

Gisteren was ik met mama aan het skypen en toen ik mijn uniform liet zien werd ik wel 5 minuten uitgelachen. Daarna heel serieus, 'staat leuk hoor' zeggen! Dankjewel! Daar krijg ik zelfvertrouwen van :p. Ik vind een uniform dragen fijn! Je hoeft niet te bedenken wat je elke ochtend wiot dragen en iedereen ziet er hetzelfde uit.

Besos!

  • 07 September 2013 - 00:30

    Jaap:

    Wie werkt er ook alweer bij de Mac? :)

  • 07 September 2013 - 01:16

    Sanne Van Rijn:

    Hoe bedoel je??? Ik...?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14342

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: