pilates - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu pilates - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

pilates

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola,

Vandaag ben ik met twee vriendinnen naar een soort van pilates geweest. Je gebruikt hierbij een grote bal en doet oefeningen op muziek. Erg leuk en veel goedkoper dan paardrijden. Twee keer in de week kost per maand 70 pesos.

Gisteren had ik weer paardrijden. Dit keer was het erg leuk, want mijn paard luisterde erg goed.Ik heb dus veel gegaloppeerd! De vader van Paloma (ze noemen hem Mono) bracht mij. Als ontbijt aten we medialunas in een bar. Medialunas zijn kleine zoete broodjes. Vanochtend at ik als ontbijt taart! Dat is in dit gezin een heel normaal ontbijt.

Even wat informatie over mijn gezin:
Mijn gezin bestaat uit een vader (Mono), een moeder (Daniela) en twee dochters (Paloma 16 en de naam van de zus ben ik vergeten, maar ze is 18 jaar).

Ik werd net gebeld door Graciela die vertelde dat Mariela had gebeld omdat ik op school zou vertellen dat zij dom zijn. Dat is dus helemaal niet waar. Morgen ga ik naar Camila en zeg dat ik dat niet heb verteld en ik benieuwd ben van wie ze dat heeft.

Ik krijg veel vraag naar foto´s en ik ga proberen af en toe wat te plaatsen, maar dat gaat wel iets moeilijker zonder wifi. Ik ga kijken of ik op school wifi kan krijgen en anders moeten jullie nog 11 maanden wachten!

chau!!!

  • 17 September 2013 - 07:42

    Marja:

    Dat lijkt me erg leuk, Pilates. Waar is het precies voor? Ontspanning, lenigheid, conditie?
    Taart als ontbijt? Moet niet gekker worden, ik houd het nog steeds bij havermout met banaan ;).
    Tsja, en roddels zullen er altijd blijven... Ga er maar niet teveel tegenin.
    Veel liefs
    Mamma x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14369

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: