Carcaraña - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Carcaraña - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Carcaraña

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola

Zondag ben ik met Fiorella en nog een ander meisje naar Carcaraña geweest. We zijn daar naar een vriendin van Fiorella geweest en zijn naar het park en de binnenstad geweest. Het park was heel mooi, je keek uit op de rio Carcaraña. In de stad hebben we popcorn gegeten en verder hebben we alleen maar rondjes gereden in de auto. Het was erg gezellig, maar ook koud.

De lente is zondag officieel begonnen. Zondag merkte ik het nog niet, want het was koud. Gisteren regende het, maar vandaag is het weer beter.

Zondag ben ik ook naar het vliegeren wezen kijken. De kerk had dit georganiseerd. Het was niet heel spectaculair, vandaar dat ik naar Carcaraña ben gegaan.

Gisteren heb ik geholpen met het eten koken. We aten zelfgemaakte patat, gefrituurde aubergine, een sojaburger en tortilla. Niet bepaald gezond, maar vooral de tortilla was erg lekker. Ik heb aangeboden ook een keer te koken en dat kan ik vandaag al doen. Het wordt... Hutspot. Niet met unoxworst, maar met kaas. Ik hoop dat iedereen het lekker gaat vinden.

In huis is ook vaak een baby. Dit is de baby van een vriendin van Carmela. Vlorencia (de vriendin) is pas 19, maar hier is dat niet jong.

Ik was nog vergeten te vertellen dat tijdens de kerkdienst 2 baby´s werden gedoopd. Dat was wel bijzonder om mee te maken.

Nos vemos!

• 25 September 2013 - 22:04

Richard:

En, viel de hutspot in de smaak? Ik zag op de kaart waar Carcaraña ligt, nog iets verder van Rosario, dus. Is die plaats veel groter dan Funes of Roldan?

XX
    Papa