Kerk - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Kerk - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Kerk

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola,

Gisteren ben ik naar de kerk geweest samen met Pipi. De kerk was, zoals de meesten in Argentinië, katholiek. Eerst kwamen we met alle kinderen samen en werd ik voorgesteld, daarna was de mis. Ik begreep er niks van maar het was wel een keer leuk om mee te maken. De mensen zongen, klapten en bidden. Ook moest je op een gegeven moment iedereen bij je in de buurt een kus geven en we kregen eetpapier van de Paus op onze tong. Dat was heel vaag want ik begreep wat de bedoeling was. Verder werd er wijn veranderd in het bloed van jezus (iemand die engels sprak legde me dat uit). Voor een keer naar de kerk gaan vind ik okee, maar elke week, niet!

Vandaag zou ik paardrijles hebben, maar dat ging niet door omdat het vanacht veel had geregend. De eigenaresse kwam er alleen een beetje laat mee, ik was namelijk al in Roldan. Toen ik smste naar mijn familie dat ik weer naar huis zou gaan, kwam net de bus voorbij. Dat werd dus één uur wachten.

chau!! (mijn berichten worden steeds korter)

• 24 September 2013 - 19:27

Richard:

De reacties worden ook steeds korter: leuk om te lezen!

XX
    papa