Hutspot - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Hutspot - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Hutspot

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 September 2013 | Argentinië, Roldán

Holaaa!

Gisteren had ik hutspot gemaakt! Ik vond het best goed gelukt en Daniela (de moeder) vond het ook lekker. De twee dochters vonden het niet lekker en de vader eet geen groenten dus die heeft het niet eens geprobeerd. De vader en de dochters eten eigenlijk nooit groenten. Als de vader kookt krijgen we vaak ei, puree en ik een vega burger.

Op zijn Spaans spreek je hutspot iets anders uit. Je spreekt namelijk de H niet uit, en de U spreek je uit als OE. Het zou dan dus oetspot worden.

Vanochtend waren Paloma en ik laat voor school. We hadden dus geen tijd om te ontbijten en hebben dus een alfajor gekocht. Het ontbijten met koekjes vind ik niet echt fijn. Het vult niet, het is ongezond en ik heb de hele dag trek en zin in zoet. Maar hier ontbijt volgens mij iedereen met koekjes.

Ook zag ik vandaag, toen ik in de bus zat een gaucho. Zij zijn echt super cool om te zien. Ze hebben een criollo paard, een soort westernzadel en hoofdstel en ze dragen wijde kleren.

We hadden het met aardrijkskunde over Kenia en de bomaanslag. Ik wist te vertellen dat ik in Nairobi ben geweest. Ook heb ik een proefwerk voor scheikunde gemaakt. Ik begreep er niet veel van, maar volgens mij was het niet moeilijk.

Ik heb een foto van school op de site geplaatst.

chau!!!

(Ik merk dat mijn Nederlands achteruit gaat en zonder autocorrector is het al helemaal slecht, sorry daarvoor!)

  • 26 September 2013 - 20:21

    Marja:

    Volgende keer er een lekkere grote unox rookworst bij reserveren, vinden ze het vast allemaal lekker ;).
    Liefs mamma

  • 26 September 2013 - 20:22

    Marja:

    Reserveren=serveren ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 14381

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: