Morgen! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Morgen! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Morgen!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Allereeerst SORRY! Ik had beloofd woensdag foto´s te plaatsen. Uiteindelijk kon ik dit niet doen want ik werd in de auto gebracht. Ik ben van plan zaterdag foto´s te plaatsen.

Gisteren tijdens Spaanse les kreeg ik een speciale alfajor. De moeder van mijn lerares was naar Salta geweest en had deze meegenomen. De alfajor bestond uit veel dulche de leche, chocolade en noten. Super lekker en misselijk makend.

Vandaag heb ik met Carmela (gastzus) en Fiorella (vriendin) een kokos dulche de leche taart gemaakt. Hij is een beetje verbrand, maar eetbaar. Je kunt hier de stand van de oven niet regelen, dus verbranden is moeilijk te voorkomen. Daniela heeft een chocolade dulche de leche taart gemaakt.

Dit alles is natuurlijk voor morgen! 4 Oktober en in Argentinië geen dierendag. Dat vind ik jammer!
Het plan is dat er uit school vriendinnen meegaan en om 5 uur komen er nog meer vriendinnen. Ik heb geen idee wie er allemaal komen, want het is allemaal vaag.

Zaterdag ga ik met Carmela, Fiorella en nog een vriendin uit. Eerst zouden we met heel 4 humanidades (mijn klas) gaan, maar Paloma heeft huisarrest en mijn beste vriendinnen kunnen niet.

Vandaag hebben Carmela, Fiorella en ik geoefend met dansen en kleren uitgezocht. Het dansen is heel anders dan in Nederland, ze dansen hier namelijk alleen op cumbia muziek. Ook kun je niet aankomen in een spijkerbroek en all stars. Waarschijnlijk ga ik schoenen lenen van Carmela en in heb nog een groene broek.

Ik heb zin in mijn verjaardag, maar zou hem toch ook wel graag in Nederland willen vieren. Ik blijf positief want ik kan nog veel verjaardagen in Nederland vieren en waarschijnlijk maar een in Argentinië. Ik ga er dus een speciale dag van maken!

Besos!!!

  • 04 Oktober 2013 - 06:55

    Richard:

    Goedemorgen Sanne,

    Van harte gefeliciteerd met deze heel speciale verjaardag! Speciaal vanwege het volwassen worden en natuurlijk ook speciaal vanwege de plek waar je het viert! Zou inderdaad wel heel leuk zijn om dit ook met je Nederlandse vrienden en familie te kunnen vieren! Wij denken aan je en hebben ook al eerder aan je gedacht: er is van ons een pakje onderweg en dat had gisteren in ieder geval Argentinië bereikt... Zou wel heel mooi zijn als het ook daadwerkelijk vandaag bezorgd wordt, maar daar durf ik niet op te hopen. Daarom stuur ik je later vandaag, per mail, in ieder geval een linkje naar een filmpje, "The making of the tekening voor Sanne". Zijn we toch een beetje bij elkaar.

    Lieve schat, geniet van je verjaardag en alle leuke dingen die je daarom gaat doen!

    Dikke kus van papa, Natasja, Paxxx en Lune!

  • 04 Oktober 2013 - 08:24

    Hielkje:

    Hoi Sanne,
    Van Harte Gefeliciteerd met je 18e verjaardag.
    Ver weg, maar verjaardagen gaan gewoon door.
    Ik hoop dat je er een fijne dag van maakt met je vrienden en bekenden.
    En mooi weer natuurlijk, wat dat betreft ben ik wel een beetje jaloers op je.
    Ik `s morgens al met handschoenen aan op de fiets en jij in t-shirt en korte broek.
    Geniet maar van het mooie weer en het mooie land en vandaag natuurlijk
    ook van je verjaardag met taart.
    Lieve groetjes van Hielkje.

  • 04 Oktober 2013 - 12:37

    Beppe Tity:

    Goedemorgen lieve Sanne,

    Van harte gefeliciteerd met deze bijzonder verjaardag . Een heel mooie dag toegewenst met al die leuke mensen om je heen. Een volwassen kleindochter van 18 jaar dat voelt bijzonder. Het lieve kleine meisje van vroeger telt nu mee in de volwassen wereld. En door alleen op reis te gaan, heb je laten zien dat die volwassenheid er al was. Geniet van de taart en laat je deze dag lekker verwennen. Vandaag kunnen wij er niet bij zijn, maar we nemen ter ere van jouw verjaardag iets lekkers bij de koffie en denken veel aan je.

    Dag lieve schat
    Xxx Beppe Tity

  • 04 Oktober 2013 - 20:51

    Marja:

    Lieve Sanne,

    Wat bijzonder hè om je 18e verjaardag in Argentinië te vieren! Fijn dat er dan skype bestaat en ik je toch live heb kunnen feliciteren. Jammer dat ons pakje nog niet is aangekomen, we wachten af!
    Héél veel plezier zometeen met je vriendinnen en morgen bij het dansen!
    Heel veel liefs,
    Mamma x

  • 04 Oktober 2013 - 23:08

    Leomont:

    Hoi Sanne,

    Van harte met je 18e verjaardag.
    Leuk om dat ook eens in het buitenland te vieren.

    Maak er een fijne dag van.
    Ik neem zo nog een borrel op deze dag!
    Fijne dag. Kus

    Leomont

    Ps. Poot van Sibbel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 14356

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: