Een fiets zonder remmen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Een fiets zonder remmen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Een fiets zonder remmen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Gisteren hebben Carmela, Paloma en ik het huis schoongemaakt. Gelukkig is het een klein huis en waren we binnen 1 uur klaar. Daarna zijn Paloma en ik naar Sofi gegaan. Daar waren meer vriendinnen van school. We zouden film gaan kijken, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.
Milu en ik gingen op de fiets naar het busstation en we deden een wedstrijd met Paloma en een vriend. Ik ging keihard en toen zei Milu dat ik geen remmen had! Lekker handig! De twee fietsen die Paloma heeft hebben ook geen remmen, dus het zal hier wel normaal zijn.

Vandaag was een slaapverwekkende schooldag. Op school moet ik echt mijn ogen proberen open te houden. Maar vandaag was wel echt een lente dag! In Nederland zou het een zomerdag kunnen zijn. Ik heb een flink stuk gelopen en veel foto´s gemaakt.

Morgen ga ik weer naar Spaanse les en zoals gewoonlijk heb ik dan een uur in Funes. Ik ben van plan om naar een café waar ze wifi hebben, te gaan. Dan kan ik foto´s plaatsen.

Hasta Leugo!

  • 02 Oktober 2013 - 00:54

    Richard:

    Hoi Sanne,

    Hier is herfst nu echt begonnen, inclusief koude ochtenden. Bij jou begint het voorjaar, zag ik (cnn.com/weather etc.) Lekkere temperaturen! Geniet van je zorgeloze leventje, dit jaar, wat school betreft, inclusief slaapverwekkendheid. Zal volgend jaar wel anders worden, welke vervolgopleiding je ook zult gaan doen! Mooi dat je het in dit gezin meer naar je zin hebt, trouwens.

    Wat betreft de fietsen zonder remmen: wel allen tijdig en veilig tot stilstand gekomen, dus?

    Enne, jij bijna jarig, bijna achttien, dus bijna meerderjarig... Bijzonder moment, ook/juist op zo'n afstand!

    XX
    papa

  • 02 Oktober 2013 - 22:55

    Leomont:

    olaa,

    mooi dat het goed gaat.
    Jaaaa foto's. kom maar op.
    heb trouwens sinds kort een racefiets. Ging dit weekend met 66 per uur naar beneden. gelukkig had ik remmen!
    op korte termijn nog plannen iets moois te zien in Argentinie?

    adios. Leomont

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14436

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: