80! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu 80! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

80!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!!!

Muchas gracias para todos felicitases!

Na school kwamen Karine en Pipi om taart te eten. Paloma had mij gezegd dat de hele klas zou komen en we hadden we veel eten ingeslagen. Uiteindelijk kwamen er twee vriendinnen van school, twee vrienden van Paloma en mij en nog twee vriendinnen van Carmela en mij. Het was erg gezellig en ik heb me misselijk gegeten aan chocolade en dulche de leche!!! De dulche de leche kokostaart is echt super lekker!!! Die ga ik zeker in Nederland maken. En als Celine en ik meedoen aan een taartenwedstrijd ga ik met die taart winnen!!!

Ik heb ook nog cadeautjes gekregen!!! Een argentijnse gaucho riem die er een beetje uit ziet als een sjaal, deze kreeg ik van mijn gastgezin. Van de oma heb ik een mate beker gekregen en van de zus van Daniela (gastmoeder) heb ik een argentijnse sjaal gekregen! Daar ben ik echt super blij mee!!! Van Pipi heb ik chocolade gekregen en van Fiorella hippie sokken.

Nu een verklaring van de titel! Ik weet niet meer of ik het al ha geschreven, maar toen ik met vriendinnen naar la plaza ging en ze vroegen hoe oud ik werd, zei ik 80!!! Nu zegt iedereen dus alsmaar dat ik 80 ben geworden!!!!

Vanavond ga ik naar het huis van Fiorella en ik heb geen idee wat we gaan doen!

Oja... Van Papa, Natasja, Pax en Lune heb ik een super leuk cadeau gekregen!! Namelijk tekeningen, die nog onderweg. Het leuke is ze een filmpje stuurden met hoe Pax en Lune de tekeningen maakten! Het filmpje duurt een half uur en is erg leuk geworden!!! Muchas gracias!!!
Besos!!!!

en nogmaals bedankt voor alle felicitaties!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 14361

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: