Christina... - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Christina... - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Christina...

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Vandaag ben ik naar de 4de verjaardag deze maand geweest en morgen heb ik de vijfde! De verjaardag was van Mirna, ze woont in Roldan en ik ben met Pipi, Anita en Quimey gegaan. Er was echt te veel eten! Heel veel pizza, zoutjes, chips, panchos en meer... Natuurlijk komt als laatste de taart. Dit keer een chocolade dulche de leche taart, maar niemand heeft daaar dan nog zin in. Hier is het normaal dat als je naar een verjaardag bent geweest en laat thuis komt, je de volgende dag niet naar school gaat. Volgens mij ga ik wel, maar Pipi niet.

Het wordt hier nu al te warm. Vandaag was het 23graden, maar heel vochtig. Nu ontweer het dan ook. Buiten zijn heel veel kikkers, die hoor je heel goed. Ze zijn veel groter dan in Nederland.

Over een paar weken of maanden zijn hier volgens mij staatsverkiezingen. Er is nu heel veel propaganda te zien op tv. Je ziet Christina knuffelen met kinderen en allerlei andere politici goede dingen doen.
Mij werd vandaag gevraagd of ik wist wie de president van Argentinië is. Natuurlijk wist ik dan en ik zei Christina Kirchner. Daarna zei ik, pero nadie le gusta. en daarna Christina Puta. Haha iedereen lachte en vond dat ik gelijk had. Zoek maar eens op wat Puta betekend. Iedereen zegt het hier en het is niet een heel erg scheldwoord. Ook word iedereen gordo genoemd en als je iets donkerder bent Negro of China. Daar moet je je niet te veel van aantrekken.

Adios!!

• 12 Oktober 2013 - 16:07

Jaap:

Op naar de 5e verjaardag van deze maand. Ben benieuwd naar alle lekker dingen uit Argentinie. Adios Sanne!