3 maanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu 3 maanden - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

3 maanden

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Oktober 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Ik zit nu 3 maanden in Argentnië. Ja, mijn Spaans wordt beter en gelukkig mis ik Nederlands steeds minder.
Één van de redenen dat ik naar Argentinië ben gegaan, is om zelfstandig(er) te worden. Na dat jaar zou ik op mijzelf gaan wonen. Het gekke is dat ik nu toch liever nog even thuis blijf. Dit komt waarschijnlijk door de heimwee die ik heb, maar ook door het familiegevoel dat ze hier hebben. In mijn gastgezin wonen de opa en oma naast ons en aan de andere kant de andere opa en oma met de tante en 2 neefjes. Bij Fiorella (een vriendin) wonen haar opa en oma beneden en zij, haar broer, vader en moeder boven. Dus mam, sowieso heb je mij nog een jaar in huis! En misschien wel 3!!

Verder ben ik gisteren naar de verjaardag van Cone geweest. Hij is een vriend van Paloma en was ook op mijn verjaardag. Daarna hadden Fiorella en ik een hilarisch skypegesprek met mijn moeder. En toen zijn Fiorella en ik naar een hele zware sportles (ik weet even geen ander woord) geweest.

Vandaag ben ik met Josephina en haar zusje naar haar huis gegaan. We hebben een zelfbedachte lunch gegeten die bestond uit: purree met kaas en ei, een gebakken ei, crackers met pindakaas (jaaaa ze hebben pindakaas!!!! Dat had ik gemist!!!), pecannoten die we met een hamer kapot sloegen, een soort erwten die we aten als borrelnootjes en als toetje kreeg ik... dulce de leche! Ze hadden speciaal een pot van 1kg voor mij gekocht! Een beetje te veel van het goede, maar wel erg lekker!

Morgen ga ik naar een comunión van het broertje van Josephina. Ik weet niet precies wat het inhoud, maar daar kom ik morgen achter.

¡Hasta 9 meses!

  • 27 Oktober 2013 - 10:24

    Leomont:

    Hoi Sanne,

    Ik zal mama wel opvangen met het nieuws dat je nog thuis blijft wonen |:-)))
    wat gaat de tijd toch snel he, alweer 3 maanden.

    Kun je nog es wat fotos maken?
    Misschien wel leuk om een winkelstraat en een stadsgezicht te laten zien.
    Was je al in Buenos Aires geweest?
    Hier wordt het echt herfst met megawind. pff

    adios


  • 27 Oktober 2013 - 17:10

    Beppe Tity:

    Hallo Sanne,

    Fijn dat wij ook zo dicht bij elkaar wonen. Kunnen we "als jij straks weer thuis bent" zomaar even bij elkaar langs gaan.

    Dag lieve schat

    Xxx Beppe Tity

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 14335

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: