Pakketje 1 - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Pakketje 1 - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Pakketje 1

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 November 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Eindelijk! Vandaag kwam het doosje van mama, beppe Tity en pake Piet binnen! Er zaten stroopwafels, pepernoten, fryske dumkes, armbandjes en twee kaarten in! Super bedankt!

Zondag ben ik met mijn gastgezin uiteten geweest. We gingen naar een soort pizzaria. Ik kreeg gnocchies met creme en rode saus. Het eten was lekker, maar niet een culinair hoogstandje. Het was erg gezellig, oja en mijn gnocchies waren maar 4euro!

Gisteren heb ik bij Franco gegeten. Dit keer was het eten wel super lekker! We aten canelones! Hmmmm die ga ik echt thuis maken! Het was weer erg gezellig.

Sorry voor het kortje bericht!

Chau!

• 05 November 2013 - 22:08

Richard:

Tja, als het goed is, volgt er nog een pakketje 2... Hopelijk stonden ze naast elkaar bij de douane en wordt het tweede binnenkort ook bezorgd. Gelukkig zit er niets bederfelijks in...

Je bent lekker culinair bezig geweest, veel Italiaanse invloeden!

Was vandaag bij jou ook in het nieuws dat er in Buenos Aires zoveel dossiers uit de tijd van de militaire dictatuur gevonden zijn? Hier wel, ik zal je berichtje doorsturen. Of leeft dat daar veel minder?

XX
    papa

• 05 November 2013 - 23:37

Marja:

Hé San,

Nou eindelijk! Fijn dat het pakketje is aangekomen. Had er na ruim een maand wachten niet veel vertrouwen meer in maar het is er dan toch!

Liefs mamma x

• 06 November 2013 - 14:51

Beppe Tity:

Hoera, het pakketje is geland. Kun je lekker snoepen van de pepernoten.

Dikke kus

Beppe Tity