Op vakantie! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Op vakantie! - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Op vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Januari 2014 | Argentinië, Roldán

Hola!!

We gaan toch op vakantie! 13 januari gaan we een paar dagen naar Carlos Paz, in de provincie Cordoba. Een vriendin van mijn gastmoeder heeft daar een huisje. En 15 februari gaan we drie dagen naar Carilo, in de provincie Cordoba!! Echt heel leuk en ik heb er zin in.

Verder alles goed. Ik ben er achter gekomen dat er papegaaien in het park zitten (groene kleine) en die maken een verschrikkelijk lawaai. Het is me nog niet gelukt om een foto van ze te maken.

Morgen heb ik een feestje van Karine (Noorse uitwisselingsstudente), ze is 18 jaar geworden.

Chau!!!

  • 10 Januari 2014 - 14:17

    Beppe Tity:

    Hallo Sanne,

    Fijn dat je een paar dagen op vakantie gaat.
    Mooie dagen toegewenst.

    Dag lieve schat

    Xxx Beppe Tity

  • 10 Januari 2014 - 15:01

    Marja:

    Leuk, leuk, leuk!
    Liefs mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 14335

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: