Presidente de Perú y viaje a Ecuador - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Presidente de Perú y viaje a Ecuador - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Presidente de Perú y viaje a Ecuador

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Mei 2017 | Peru, Lima

Hola a todos!

De laatste 2 weken heb ik alweer een aantal avonturen beleefd. Allereerst ben ik 27 april op koningsdaag naar het feest van de Nederlandse ambassade geweest, samen met Amber, Juan en Joseph. We moesten ons formeel kleden en Carla (collega) had mij helemaal opgemaakt en sieraden en schoenen geleend zodat ik er acceptabel uitzag.
Joseph en ik kwamen als een van de eersten aan op het feest, en het zag er heel erg luxe uit!. We moesten de amabadeur van Nederland een hand geven en zijn vrouw en nog twee andere belangrijke mannen ook. Langzamerhand kwamen er meer mensen. De meerderheid Nederlanders, maar ook veel Peruanen. We zagen de hoogste generalen van het leger en de marine. Amber was ondertussen ook aangekomen en we wachten nog op Juan, die zoals een echte Peruaan, veel te laat kwam.
Op een gegeven moment schreeuwd Amber, ´de president´! Bleek dat de president van Peru er ook was. Hij en de ambasadeur gaven een kleine toespraak over Nederland. Het feest was opzich wel gezellig, maar vooral bijzonder om een keer mee te maken. Wij vieren hoorden daar namelijk heemaal niet thuis, of iig zo voelden we ons. Te veel luxe en geld verspilling, vonden we!

Verder ben ik dit weekend naar Ecuador geweest om vervolgens Peru weer opnieuw binnen te komen met een 90 dagen stempel. Dit was meer gedoe dat ik dacht, want volgens de Peruaanse ambassade mag een Nederlander maar 90 dagen per jaar in Peru zijn. Na veel praten en uitleggen en ik heb zelfs mijn vliegticket moet laten zien, heb ik uiteindelijk toch 90 dagen gekregen. Ik ben uiteindelijk 2 dagen in Ecuador geweest en ben daarna met Ekki (vriend die ik 2 jaar geleden in Ecuador heb ontmoet) teruggegaan naar Lima. Het was heerlijk om 2 dagen weer te leven als een viajero (reiziger). slapen in een tent langs de rivier en in een verlaten huis en alle vrijheid hebben! Jammer genoeg ben ik nu weer in Lima.

  • 04 Mei 2017 - 17:58

    Marja:

    Weer een bijzondere ervaring San! En je zag er echt prachtig uit!
    Je maakt er echt wat moois van daar! Trots op jou.
    Liefs Mama

  • 05 Mei 2017 - 21:33

    Beppe Tity:

    Hallo lieve Sanne
    Wat een mooi ferhaal en wat een leuke ontmoetingen. En als klap op de vuurpeil,wat zag je er mooi uit.

  • 06 Mei 2017 - 11:55

    Pake Piet:

    Sanne blijft Sanne zoals ik Sanne ken.
    Luxe bijeenkomst in de Nederlandse ambassade is uiteindelijk geldverspilling. Kamperen langs een rivier of in een verlaten huis is: VRIJHEID!!!
    Ook voor die Sanne in jou heb ik heel, heel veel respect en waardering.
    Toffe meid. (Tov betekent in het Hebreeuws: goed.)

    Pp


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 14338

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: