Feliz - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Feliz - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Feliz

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Hola,

Vandaag was echt super leuk, met heel veel nieuwe dingen. 's Ochtends gingen we naar mijn school. Wat dingen regelen en daarna een uniform kopen. Ze hadden alleen nog maar uniformen voor gym, dus die heb ik nu alleen. Ik hoop dat we morgen naar Rosario gaan en daar de rest van mijn uniform kopen want die van gym is niet echt charmant.

Na het kopen van mijn uniform gingen we weer naar school. Daar werd mij verteld dat ik naturales moest kiezen, maar dat wilde ik niet. De directeur zei dat hij er over ging denken, of ik humanidad kan doen. Claudia (die mee was om te vertalen) zei 'you have to insist'. Daarna gingen we naar de klas. Eerst naar naturlales. Iedereen was super enthousiast en zwaaide en zei 'hola'. Daarna gingen we naar humanidad. Daar was iedereen ook heel enthousiast en ze zeiden dat ik bij hun in de klas moest komen. Toen we weer weg gingen zei ik dat ik heel graag naar die klas wilde. En het mocht! Ik zit nu dus in humanidad. Ik weet niet precies welke vakken ik heb. In ieder geval Frans, Latijn, geschiedenis en aardrijkskunde.

Verder eten ze hier warm in de middag. Vandaag hadden we gevulde pasta met kaas, daarover heen room en door mij geraspte kaas.

De mate is hier heel zoet, er zit heel veel suiker bij en dat lus ik echt niet. Het is net als thee met suiker.

De tv staat hier de hele dag aan.

Oja ik heb een nieuw nummer, een Argentijns nummer. Ik zet hem hier nog neer. Als je contact met mij wil is het het handigst als je mailt.

Het communiceren gaat best moeilijk. Mijn ipad doet vooral het werk. Mijn familie typt het in het Spaans, we vertalen het naar het Nederlands en andersom. Over het algemeen werkt het goed.

Ook zijn we aan het regelen dat ik yoga of pilates kan doen en misschien kan paardrijden en Spaanse les krijg.

En er komen hier heel veel mensen langs. Vandaag zijn er al 2 vriend van Hugo gekomen terwijl hij aan het werk was. En nu is de tante er met haar dochter van denk ik 8 jaar. Zondag gaan we naar Claudia met de hele familie.

Besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14412

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: