:O - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu :O - Reisverslag uit Funes, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

:O

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Augustus 2013 | Argentinië, Funes

Dit is nog een berichtje waard!

Mijn hostvader is nu aan het jagen met twee vrienden! Ze waren hier een paar uur geleden en hebben alles ingepakt. Twee jachtgeweren werden uit huis gehaald en een pistool. Ze hebben echt van alles mee. Heel veel eten, mate, een bbq, vishengels, geweren, dekens! Volgensmij blijven ze de hele nacht weg.

Ik zat met grote ogen te kijken en Hugo zei steeds dat ik dacht dat hij gek was en Ana en Mariela zeiden dat Hugo gek was!

Het Spaans gaat beter, vooral het praten. Het went echt snel!

Wat ik het meeste ga missen is de douche. Uit deze komt een hele kleien saal en het duurt vijf minuten voordat ik de goede warmte heb.

Ik ben er achter gekomen dat ze in dit huis alles frituren :(. De groente die ik heb i.p.v. vlees en de aardappelpurre wordt eerst gepaneerd en dan in een pan gestopt met een laag olie. Volgensmij is dat frituren, maar ik weet het niet zeker.

De kaas hier is echt super lekker.

Morgen ga ik die vrienden van Noelia ontmoeten. Dat wilde ze graag.

Sorry voor het onsamenhangende verhaal.

Besos! (Dit is dus mijn tweede bericht vandaag)

  • 03 Augustus 2013 - 08:04

    Jaap:

    Wederom weer erg leuk om al je belevenissen te lezen!

    Besos

    Jaap

  • 03 Augustus 2013 - 08:06

    Richard:

    Wat veel nieuwe indrukken! Prachtige verhalen! Je gaat zo meteen op in het Argentijnse familieleven. Ik ben erg benieuwd waarmee Hugo na een nacht jagen terugkomt!

    XX
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 14646

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: