Markt - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Markt - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Markt

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 September 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Doordat het gisteren veel had geregend, kon ik vandaag weer niet paardrijden. Dat vond ik eigenlijk niet erg, want nu kon ik uitslapen.

Om 3 uur zijn Paloma, Mono en Daniela (gastzus, vader en moeder) naar een markt geweest. Er waren veel kraampjes met nepsieraden, maar ook met typisch argentijnse spullen. Ik heb een nep rayban zonnenbril gekocht en een argentijnse paardrijbroek! Die is heel groot een wijd.

Verder heb ik niet veel gedaan vandaag, dus dit is een heel kort verslag.

Adios!

  • 30 September 2013 - 19:57

    Kimberly:

    Leuk, ik ben weer helemaal bijgelezen!
    Je verhalen klinken al veel positiever, fijn dat je zoveel leuke dingen doet!

    Ben benieuwd naar je paardrijbroek, rijdt dat wel lekker?

    X Kimberly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 14484

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: