Cuenca! - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Cuenca! - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Cuenca!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 September 2015 | Ecuador, Cuenca


I am back in Cuenca! Ik kon zondags weer met Paúl meerijden. Nadat ik zaterdag en zondag met Peter kokosnoten had verkocht. We verkochten echt veel! Maar jammer genoeg regende het beide dagen hard en we stonden buiten. Toch was het super leuk, want zo leer je heel veel mensen kennen.

Zondagmiddag nam ik afscheid van iedereen, dit vond ik moeilijker dan gedacht, en ik heb tegen iedereen gezegd dat ik over 3 jaar terug kom. Dit ben ik ook daadwerkelijk van plan. Om 5 uur 's middags gingen Paúl en ik naar Cuenca en we kwamen om 9 uur aan. Paúl trakteerde op avondeten bij een vegetarisch restaurant en we aten het eten bij el Barranco (een beroemde kapotte brug) en daarna zette hij mij af bij het hostel.

Amira was ook in het hostal, maar sliep al. De volgende ochtend spraken we af om samen te ontbijten en daarna gingen we naar de overheid om Amira haar verblijfsvergunning te regelen. Dit duurde 3 uur! Toen gingen we naar een hare Krishna restaurant waar ze vegan maaltijden hebben. 'S middags wilden we 2 musea bezoeken, maar we kwamen er achter de maandags de musea gesloten zijn. Uiteindelijk kwamen we in een grote tuin terecht, die echt super mooi was en er waren inca ruïnes. Ook spraken we een artesano, die voor mij oorbellen maakte :).

's Avonds sprak ik af met Paúl, zijn neef Miquel en maakte ik kennis met 2 van Paúls kinderen. We dronken een jugo in het vegetarische restaurant en daarna gingen ze naar een restaurant waar ze ook vlees hadden en ik ging weer naar mijn hostel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 14374

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: