Ballenas in Puerto Lopez - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Ballenas in Puerto Lopez - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Ballenas in Puerto Lopez

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 September 2015 | Ecuador, Puerto López

Ik ben nog 2 dagen in Cuenca gebleven. De ene dag ging ik met Morgan, Amira en Paúl naar Turi, dat is een uitkijkpunt en je kunt de hele stad zien. En de andere dag ging ik met een Mexicaan naar Parque Cajas, enorm mooi! Met meren en bos en een heel mooi uitzicht!

Daarna ging ik met Paúl en Josue (broer van Paúl) naar Quito. Paúl en nog een andere broer gingen daar voor werk heen en Josue en ik om Quito een beetje te verkennen. Het was een lange rit en 's nachts overnachten we in een tent langs de snelweg!

In Quito hebben Josue en ik niet veel gedaan, een beetje door de parken gelopen. Daar kwam ik een coole artesano (iemand die zelfgemaakte spullen op een kleedje verkoopt) tegen, hij zei dat ik echt naar puerto lopez moest gaan, voor de walvissen.

Zo gezegd zo gedaan en ik ben nu nog in Puerto lopez! Het is hier enorm mooi! Met het blauwe strand, zon en super coole mensen. Ik heb onder andere 3 artesanos ontmoet. 1 van leerde mij om van palmbladeren sombreros en rozen te maken. De andere 2 werken in een restaurant en met een van hen ga ik reizen!

Ik heb de walvissen ook gezien! Heel bijzonder. Je ziet maar een klein deel van zo'n enorm groot beest!

  • 21 September 2015 - 20:46

    Leomont:

    Hoi Sanne,

    Mooie verhalen hoor. Lekker reizen. Pdf ik wou dat ik nog jong was. Ik heb ook eens een walvis naast de boot gehad. Vlakbij Vancouver Island. Reusachtig zijn ze. Kon em bijna aanraken.

    Blijf wel uitkijken met alles hè. Je hebt inmiddels al best veel ervaring, dat wel.

    Leomont

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 14348

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Augustus 2017

Stage in Perú

07 Juli 2015 - 02 November 2015

Stage in Ecuador

25 Juli 2013 - 24 Juli 2014

Highschool in Argentinië

Landen bezocht: