Dolfijnen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Dolfijnen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Dolfijnen!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Februari 2017 | Peru, Lima

Ik denk dat ik nu voor zo´n 80% gewend ben aan mijn nieuwe woonplaats. Vooral in het begin moest ik erg wennen aan al die mensen, een nieuwe cultuur, het werk en de werkuren en ik vond het vooral moeilijk omdat ik nauwelijks iemand kende. Nu ben ik al aardig gewend aan de stad Lima, maar begin de natuur toch wel te missen. Natuur is in Lima niet of nauwelijks te vinden. Ook op het werk gaat het goed, de laatste paar dagen werk ik voor Daniel, mijn huisgenoot en doe ik een soort van administratie werk, wat erg makkelijk is, maar ook interessant. Woensdag begin ik in een nieuw departement dat Comercial heet.

Dit weekend ben ik naar het strand geweest met Daniel, zijn zus en haar Colombiaanse vriend. Het was er erg warm en mijn rug is nu natuurlijk verbrand. Maar het was er ook erg mooi, en net toen we wilden gaan zag ik dolfijnen!!! Echt super cool! dat maakte mijn hele dag goed, want ik heb nog nooit wilde dolfijnen gezien (afgezien van roze dolfijnen in Bolivia).

Daniel, mijn huisgenoot werkt ook bij Control Union en hij heeft de baan die ik graag wil! Twee weken geleden was hij voor zijn werk in de VS, vorige week in Arequipa (mooie stad in de bergen van Perú) en binnenkort gaat hij naar Mexico. Hij reist echt super veel en doet o.a. inspecties bij boeren. Over een week of 4 ga ik ook mee op inspectie en ik ben vooral erg benieuwd waar ik heen ga!

Verder is er eigenlijk niet heel veel bijzonders te vertellen. Ik vermaak me hier wel prima :)