Regen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Roldán, Argentinië van Sanne Rijn - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 November 2013 | Argentinië, Roldán

Hola!

Ik ben al twee dagen niet naar school geweest. Reden hiervoor? REGEN! Het regent af en aan en super hard.
Gisteren ben ik dus ook geen folders gaan rondbregen. In plaats daarvan heb ik de film jaws gekeken. Om een uur of 6 ben ik naar Lucila (nicht van Fiorella) en Fiorella gegaan. Daar was een super mooie straathond (een labrador). Hij was alleen een beetje speels, dus toen ik op de grond ging zitten besloot hij boven op mij te springen! En ik had een wit t-shirt aan. Die is dus helemaal bruin geworden.

Daarna zijn Fiorella en ik naar haar huis gegaan en hebben we leche gedronken (dit keer thee met koekjes).

Volgende dag regende het dus weer heel hard. Paloma is wel naar school gegaan, maar Carmela en ik niet. Ik hoop dat het morgen niet regent want dan heb ik Spaanse les.

Groetjes,

Sanne